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Aufsatz(elektronisch)#14. März 2021

The Value of Brand Fans during a Crisis: Exploring the Roles of Response Strategy, Source, and Brand Identification

In: International journal of business communication: IJBC ; a publication of the Association of Business Communication, Band 60, Heft 4, S. 1148-1176

ISSN: 2329-4892

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Aufsatz(elektronisch)#211. Oktober 2022

Examining the Influence of Algorithmic Message Personalization on Source Credibility and Reputation

In: International journal of business communication: IJBC ; a publication of the Association of Business Communication, S. 232948842211264

ISSN: 2329-4892

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Aufsatz(elektronisch)#317. November 2020

Nonprofit organization advertising on social media: The role of personality, advertising appeals, and bandwagon effects

In: Journal of consumer behaviour, Band 20, Heft 4, S. 849-861

ISSN: 1479-1838

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Aufsatz(elektronisch)#630. März 2015

Changing the Image Repair Equation: Impact of Race and Gender on Sport-Related Transgressions

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 92, Heft 2, S. 487-506

ISSN: 2161-430X

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Aufsatz(elektronisch)#716. Dezember 2020

Exploring the influence of stakeholder personality on crisis response evaluations and outcomes

In: Journal of contingencies and crisis management, Band 29, Heft 3, S. 248-264

ISSN: 1468-5973

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Aufsatz(elektronisch)#823. Januar 2015

The Art of Coming Out: Traditional and Social Media Frames Surrounding the NBA's Jason Collins

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 92, Heft 1, S. 142-160

ISSN: 2161-430X

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